Englannin oppiminen pieneltä lapselta


Kuvittele maailma, jossa koneet voivat opettaa meille puhumaan ja kirjoittamaan englantia. Sitten voimme käyttää sitä ensimmäisenä kielenä maailmanlaajuisissa liikematkoissa.

Varhaiskasvatuksessa on tärkeää rakentaa hyvä pohja myöhempään oppimiseen. Tavoitteena tässä vaiheessa on opettaa lapsille perusvälineet, joita he tarvitsevat puhuakseen ja kirjoittaakseen kielellä. Tämä voidaan tehdä käyttämällä englanninkielistä koulua.

Englannin kielen koulu voi olla vain paikka, jossa opiskelijat tapaavat ja viettävät aikaa yhdessä, mutta se voisi olla myös jotain muuta: koulutusjärjestelmä, jonka tavoitteena on luoda nuoria mieliä hyödyllisen tiedon poimimiseksi ja heidän kokemuksensa rikastamiseksi sosiaalisilla taidoilla. ja tunneäly.

Englannin kielen koulun tulisi antaa kaikille opiskelijoilleen mahdollisuus oppia puhumaan ja kirjoittamaan vieraalla kielellä – ihanteellisesti äidinkielenään puhuvien kanssa, vaikka sen ei pitäisi olla välttämätöntä kaikille opiskelijoille. Opiskelijat voisivat hyödyntää monia erilaisia mahdollisuuksia koulunsa aikana.

On olemassa useita onnistuneita tapoja oppia englantia verkossa. Jos lapsi yrittää oppia kieltä itsenäisesti laitteen tai sovelluksen avulla, hänen sanotaan käyttävän sovelluksia.

Sama koskee lapsia, jotka oppivat englantia pienestä pitäen. Joissakin maissa ei ole harvinaista, että vanhemmat lähettävät lapsensa englanninkielisiin kouluihin ennen kuin he täyttävät kolme vuotta, jotta he ymmärtäisivät kieltä varhaisesta iästä lähtien ja välttyisivät monilta vierailta sanoilta ja käsitteiltä.

Lasten ja aikuisten välisen eron ymmärtäminen englannin kielen puhumisessa on edelleen haaste useimmille. Useimmilla kielillä on neutraali asenne sukupuolikysymyksiin, koska ne voivat olla sekä maskuliinisia että feminiinisiä. Englannissa meillä on kuitenkin maskuliinisia sukupuolipronomineja, kuten “he” ja “she”. On ymmärrettävä, että lasten, jotka eivät ole vielä saavuttaneet ensimmäistä syntymäänsä, ja aikuisten välillä, joista on tullut vanhempia, on luontaisia eroja. Suosittelen vaihtamaan sen sijaan “hän/hän”. Lisäksi käytettävän sävyn tulisi olla aikuisempaa enemmän kuin lasten puhe. Pohjimmiltaan sanaa “hän/hän” käytetään kaikille ihmisille heidän sukupuoli-identiteetistään riippumatta (esim. mies, joka kutsui itseään omakseen.

Nopeatempoisessa viestinnässämme ihmisten on helppo oppia kieliä lukemalla vain kirjaa. Lapset ovat myös erittäin hyviä oppimaan kieliä pienestä pitäen. Aivan kuten minkä tahansa muun kielen oppiminen, lapset voivat oppia englantia pienestä pitäen.

Tekoälykirjoittajat tuottavat sisältöä personoidulla tavalla. Sisältö on rikas ja täydellinen.

Tekoälyn kirjoitusassistentit tuovat opetuskokemuksen lapselle ilman opettajaa. Samalla tavalla kuin viemme lapsemme kouluun, he huolehtivat koulutuksestaan kotona ja huolehtivat siitä, että he oppivat rentoutuen.

Monet opiskelijat kuitenkin epäröivät edelleen englannin oppimista, kun he saavat ensimmäistä kertaa aivan uudenlaisia haasteita. Tämä johtuu yleensä siitä, että heillä ei ole selkeää käsitystä siitä, mitä he haluavat oppia tästä koulusta.

“Melko usein ihmiset pystyvät opettamaan englantia lapsille. Joskus aikuisetkin voivat opettaa sen. Jotkut aikuiset oppivat sen tietokoneohjelman avulla ja jotkut ihmisen avulla. Miten?

Tietokoneohjelma on ohjelmisto, jonka avulla ihmiset voivat oppia englantia tai muita kieliä tietyllä tasolla.

Tällaisia ohjelmistoja ovat vuosien ajan kehittäneet englannin kielen opettajat, lingvistit ja muut alan asiantuntijat, jotka ovat havainneet, kuinka paljon helpompaa on opettaa lapsille englantia tietokoneiden avulla kuin ihmisten avulla, jotka eivät ole ammattiopettajia.”

Meiltä kysytään usein, kuinka voimme opettaa lapsemme puhumaan kieltä. Yksi suosituimmista ehdotuksista on palkata englanninkielinen koulu. Tämä ei ole ollenkaan huono idea, sillä se voi auttaa parantamaan sujuvaa kielen taitoa, mutta se vie myös arvokasta aikaa, jonka sinun tulisi käyttää lapsesi koulutukseen. Tämän lähestymistavan ongelmana on, että koulut ovat kalliita ylläpitää, joten ne todennäköisesti vain lisäävät palveluidensa kustannuksia tulevaisuudessa. Vaikka on olemassa joitakin ilmaisia kouluja, kuten Montessori-kouluja, ne ovat kaukana ihanteellisista. Jotkut yritykset saattavat joutua tarvitsevansa laadukasta englannin kielen koulua tai akatemiaa (ELSA) ja tukeutuvat mieluummin tekniikkaan tai tekoälyyn sen sijaan, että palkkaisivat opettajan määräajaksi (1–2 vuodeksi).