Englannin kielen koulu Suomessa


Englannin kielen koulu Suomessa toimii kaikkialla Suomessa. Ne tarjoavat erilaisia kursseja eri koulutustasoille, kuten varhaislapsuudelle, lukio- ja yliopistotasolle.

Koulutus on tärkeä osa suomalaista yhteiskuntaa. 1950-luvulla käytiin vahvaa kansainvälistä keskustelua nuorten kouluttamisesta. Tuohon aikaan ei ollut kouluja, joissa englantia olisi opetettu vieraana kielenä. Vuonna 1950 vain 10 %:lla lapsista oli tarpeeksi koulutusta minkä tahansa vieraan kielen hallitsemiseen ja 81 %:lla oli jonkin verran äidinkielensä perustiedot.

Englannin kielen koulu Suomessa on perinteinen koulu, jolla on pitkä historia. Se on laitos, jonka on uskottu olevan erinomainen oppimis- ja koulutuspaikka kaikille. Miten he todella toimivat tulosten suhteen?

Tämän blogikirjoituksen tarkoituksena on pohtia, mitä englannin kielikoulu todella tekee ja miten voimme parantaa heidän suorituskykyään. Postaus keskittyy yhteen tiettyyn alueeseen: eri oppiaineiden tuloksiin suomeksi. Syy, miksi keskitymme käsillä olevaan aiheeseen, johtuu siitä, että se on alue, joka näyttää olevan eniten kehitteillä muiden aiheiden, kuten kielitaidon tai opiskelutottumusten, lisäksi. Meidän on löydettävä tapoja saada opiskelijamme oppimaan paremmin, tuottamaan enemmän ideoita sisältävää sisältöä, parantamaan opiskelutottumuksiaan ja -tietojaan, jotta he ymmärtävät perusasiat.

Ennusteiden mukaan Suomessa on alle 21 miljoonaa lasta vuoteen 2025 mennessä.

Digitaalisen talouden kasvu tuo muutoksia tapaamme käyttää kieltämme ja kommunikoida. Tämä on johtanut koululaisten määrän kasvuun, ja jokaista oppilasta kohti on vain yksi opettaja luokkaa kohti.

Samalla kun koulusta on tullut yhä monimutkaisempi ja kalliimpi, niin monien oppilaiden vuoksi koulujen on tullut tarpeelliseksi kehittää menetelmiä, joilla ne voivat opettaa nuoria oppilaita etäältä ohjelmiston avulla, jonka avulla he voivat olla vuorovaikutuksessa sekä tekstin että äänen avulla. Opettajien kyky käyttää teknologiaa kasvaa joustavien opetusmenetelmien ja halvempien oppimisvälineiden, kuten tablettien (jotka ovat opettajien kotona) ja videoneuvottelujen yhdistelmä. Internetistä on tulossa helpommin saatavilla.

On tärkeää työskennellä englannin kielellä vieraana kielenä, jotta sinulla on erityistyö. Ei vain itse kielen vaan myös siihen tarvittavien työkalujen ja tietojen vuoksi.

Vuoden 2017 alussa 60 % suomalaisyrityksistä käyttää englanninkielistä luonnosta. Tämä on myös kasvava trendi. Vaikka englanninkielisen koulun markkinakysyntä on Suomessa kasvussa, on kurssin todellinen opiskelijoiden määrä hyvin alhainen. Tämä osio ei keskity raportin erilliseen osaan, vaan antaa yleiskatsauksen suomalaisten koulujen tilasta ja tilanteesta englannin oppituntien osalta ja niiden nykytilasta.

On sanottu, että aloitamme elämän nollasta ja muutamme mitä tahansa matkallamme tapahtuu sen mukaan, mitä meille opetetaan “elämän oppitunteina”. Yksi esimerkki voisi olla kielten oppiminen. Uuden kielen oppimiseksi on ensin opittava toinen kieli (tai äidinkieli), joka yleensä opitaan intensiivikursseilla tai ainakin muodollisen opetuksen avulla. Kestää jonkin aikaa hallita, kun olet.

Keskustelemme siitä, kuinka suomenkielinen koulujärjestelmä parantaa suorituskykyään. Se haluaa tehdä enemmän tekoälyn ja automaation parissa, jotta se voi kouluttaa opiskelijoita nopeasti.

Englannin kielen koulu on Suomessa erittäin suosittu oppilaitos. Sen perusti William Shakespeare, ja se on ollut olemassa yli 200 vuotta.

Automatisoidut englannin kielen tunnit ovat yhä yleisempiä, kun yritykset etsivät kustannustehokasta tapaa tarjota työntekijöilleen edistyneitä kurssivaihtoehtoja. Yritykset voivat käyttää näitä luokkia kouluttaakseen henkilöstöään vaativiin työvaatimuksiin tai parantaakseen liiketoimintaansa tarjoamalla koulutusta korkeatasoisiin taitoihin, joita yrityksen työvoimalta vaaditaan. Tällä hetkellä tarjolla on erilaisia kouluja.

“Suomessa oppimissektorilla on pitkäjänteinen kiinnostus tekoälyn soveltamiseen kieltenoppimiseen, mukaan lukien tietokoneavusteinen kieltenoppiminen, joka on tulossa yhä suositummaksi lasten keskuudessa.

Osittain hallituksen “Do No Harm” -kampanjan vuoksi on kasvava kysyntä “koulutusteollisuudelle”, joka palvelee erityistarpeita omaavia lapsia. Koulutuksen kysynnän kasvu selittyy osittain sen korkeammalla hinnalla. Ensimmäisessä vaiheessa tekoäly voisi helpottaa ja halventaa koulutuspalvelujen tarjoamista suomalaisissa kouluissa.”

Tässä artikkelissa puhun englannin kielen koulusta Suomessa. Löydät lisätietoja englanninkielisistä kouluista heidän verkkosivuiltaan

Koulutetuilla ihmisillä on Suomessa erittäin vaativat ja korkeatasoiset työmarkkinat. He työskentelevät enimmäkseen yrityksissä, jotka harjoittavat liiketoimintaa maailmanlaajuisesti tai joilla on kansainvälistä toimintaa. Siellä on laaja kaupallinen ympäristö, eikä suurin osa heistä vaadi erityisiä taitoja.

Jos haluat tulla kirjailijaksi, ensimmäinen askel on hankkia tutkinto tai todistus yliopistosta tai korkeakoulusta. Silloin on todella helppoa saada palkkaa mihin tahansa yritykseen, joka tarvitsee sisällöntuottajia ja web-kehittäjiä, koska avoimia paikkoja on vielä päivittäin niin paljon. Vuonna 2015 työskentelin verkkosisällön kirjoittajana HCL Technologies Ltd:lle (nykyisin VMware), jonka IBM osti elokuussa 2017.